Monday, September 29, 2008

Puase dah nak habih??!!

huh.. pejam celik pejam celik dah tinggal satu hari lagi yakni esok je lagi puasa pas tu raya..... hmmm dah nak raya rupanye... Raya bg gua takde makne sgt tahun nih.. kena keje malam raya dengan malam hari raya... bila di congak gua betul² boleh raya hari raya ke-4 dan 5 je.... hari raya ke-6 dah kena keje lagi ganti member balik kampung beraya..........sedih bro.... nak wat camne keje shift macam gua nih gini lah carenye....
kat tpt keje gua tuh ada buat undian sape bleh raya.. tapi kebetulan masa diorang buat undi tu gua keje malam masa tuh jadi tak terlibat la... member² kata ada sahabat lain dah tolong cabut undi tu kat gua... mana aci... tu tangan dia yg cabut bukan tangan gua....hahahaha... takpelah...
gua pun tak kisah sangat... malas nak gaduh² pasal balik raya nih... takde pekdahnye...
bukan rezeki gua la tuh.. mmg dah termaktub hak org lain... tapi terkilan la jugak sebenarnye... nak beraya ngan wife & anak² lama skit pun tak dapat... takpelah korang beraya lah... sehingga senak perut korang... gua di sini beraya dgn lori dan pipeline dah le...

anyway ptg nih gua bertolak ke ktganu anto wife and anak² gua balik kampung beraya... esok ptg gua tolak balik ke kerteh keje... pagi hari raya shoot ke ktganu lagi... beraya la kononnye... tapi gua rasa gua tido je hari tuh..malam tuh kena keje lagi... tu pun balik pasal kedai makan semua tutup.. apa gua nak makan??!!... baik balik bleh gak bedal nasik minyak ke ketupat ke nasi himpit ke... kuih raya ke.. hahahaa

ape² pun gua dan kluarga mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN



pada papa,mami,mak,ayah,kwn², sahabat²,kenal²an
semoga dosa kita juga diampunkan oleh Allah swt, amin..

No comments: