Friday, October 17, 2008

lama gua tak update blog nih... nak wat camne keje je manjang... dari start malam raya sampai la ini hari keje tak abih²... dapat rehat pun sehari dua je.. tu pun sempat gua balik ktganu jumpa mak gua tu pun raya ke 11 waaaawaaa sedih woo tak sampai pun 2 jam je jumpe...... bapak gua tak jumpa pun mana dia gi entah... umah satu lagi kut... balik pun pasal memenuhi permintaan sahabat lama gua Tg Azrul ( zerul nyor ) yg dah hampir 10 tahun tak jumpa... majlis kawin dia daa...
member² lama yg karib marib ngan gua pun tak nyempat gaks gua jumpa tahun nih...ops silap... hehehe Yeop je yg gua jumpa tahun nih... dah membesar badan koye Yeop..hahaha...
InsyaAllah tawun lepan kalu umur gua panjang lu seme pun panjang kite jumpe yee...
ok nanti gua conteng lagi... adios..

No comments: