Monday, October 26, 2009

Hafiy Zharif Zharfan sudah 2 tahun!!

Hari ni 26/10/2009 genap usia hero ketiga gua mencecah usia 2 tahun.. sekali lagi tiada sambutan besar-besaran... macam biasa.. kami sekeluarga jer... tapi lokasi yg berbeza... kali ni gua ngan family sambut kat tepi Pantai Teluk Lipat... biasa2 kat umah je.. ubah angin skit..
Pagi tadi gua beli satu kek khas utk celebrate bersama kawan2 nya di Taska... Ptg tu plak dalam kul 4ptg gua n wife beli sebijik lagi kek utk celebrate anak gua nih.. pastu kami hadiahkan dia Basikal... suka sangat dia dapat basikal tuh...

ok lah adik... babah n mama ucapkan Selamat Hari Lahir... semoga Allah melindungi mu....

Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu... Allah selamat kan Hafiy Zharif Zharfan... Allah selamatkan kamu..........




ini kek kat taska dia.....



ini lak kek yg kami beli petang tuh...



Birthday boy.......



Bersama kembarnye hahaha abg dia daaa



Upacara memotong kepala... eh..potong kek




senyum senyum...



si abang tak nyempat2...




hadiah basikal utk adik....



wahhhh!! sukanyer dia dapat beskal



ni hadiah kereta pihak taska bagi....




hmm babah pun kena pakai topi ahakss ahaksss

No comments: