Monday, August 11, 2008

First time mancing

Salam,
semalam 10 Ogos 2008 first time gua mancing...kat kampung Tebing Tembah, Paka
dah dekat 30 tahun baru nak belajar memancing... wahahaha takpe².
Nak ikat mata kail pun tak pandai lagi hehehe...
anyway thanks to my friend..Serol, Mi-G, Yan Bro kerna ajar gua mancing... inilah hobi baru gua...
Objektif gua hari tu hanya untuk belajar cara² nak ikat mata kail... cara baling dan macam² lagi lah untuk beginner cam gua nih yg mmg zero... hehehe
Pada hari tersebut gua dapat gak buat naik siakap merah.. kecik je..2 -3 ekor anak jenahak besar2 tapak tangan...oklah tu utk beginner...
happy gak mancing nih.. tenang dapat release tension.. dan menguji kesabaran... best.

Ni la dia anak jenahak tuuh.....................




ni laks siakap merah... brape gram agak² ye..?

No comments: